HanFred
Spiele-Guru
Naja, immerhin liefen die restlichen 0,5GB der 660Ti noch mit 64bit, was nicht annähernd so langsam ist, wie es jetzt bei der GTX970 der Fall ist. Dafür können 3,5GB schneller genutzt werden als beim älteren Modell.
Wobei du sicherlich nicht zu lange warten solltest bzw. jetzt schon dein Vorbehalt gg. den Kauf erklären solltest.
Allerdings werde ich jetzt gezielt warten, bis die neuen Radeons erscheinen (und hoffentlich halten, was sie versprechen) und DANN wandeln, um den für mich maximalen Profit herauszuschlagen.
Dear Sir / Madam,
We find it annoying that your purchase does not meet your needs. Obviously we want it as soon as possible for you to solve. Therefore, we kindly ask you to follow the following return instructions so that the handling is as soon as possible.
1. Within 7 days return
Make sure your shipment as soon as possible but no later than 7 days after receipt of this email is in our possession.
2. Remember the return form is not
In the appendix of this mail will find the return form. Used to indicate which products / parts you send returns to us. Include this form on the shipping container.
3. What product (s) to deliver.
We gladly receive the product as complete as possible and in the original packaging back. Products from a kit are unable to replace a single component for the warranty you must send the complete kit back to us. When returning product, you must make sure that the product packaging is not used as a shipping container. This is to prevent damage and because it may not provide adequate protection.
Cancellation or exchange is possible only if the product is in new condition, complete and returned in the original box. Sealed products and / or software packages must not be opened. After they are opened is reversal no longer possible.
4. Back up your personal information and keep your non-original accessories
While considering your return your personal data can be deleted. We therefore recommend that you create a backup of your data carriers. We also advise to send any accessories not originally shipped with your product.
5. Password / PIN
If the product you are returning is protected by a password or PIN, we kindly ask you to indicate the code on the intake form.
6. blank shipping container
Send your return preferably in a blank shipping packaging. Visible product images and brands increase the risk of theft. Damaged and / or open-made packages we unfortunately can not accept and send back.
7. Send the return label on the box number xxxxxxx
In the Annex to this email is a shipping label added. Paste this tag please clearly visible on the outside of the shipping container. Without shipping label may delay the processing of your return.
8. Use our freepost
You can use our response number. When you receive the package at the post office delivers receive a receipt with a track and trace code, with this track and trace code you can track the parcel in the shipping process.
Please note there will be something when you return to us without failure shipping will be charged. If the answer number is used in the context of the law on distance too will the associated costs are charged. We charge € 3, - an envelope and € 6, - for a parcel and this will be deducted from your credit note.
If you have questions, please contact our customer service via klantenservice@alternate.nl
We ask that you keep your return number at hand.
Your return number is: xxxxxxxx
With regards,
Alternate Support
Alternate Nederland
Handelsweg 110, 2988 DC Ridderkerk, Nederland
Tel: +31 (0)180 - 44 08 44
Internet: www.alternate.nl
Sehr geehrter Herr XXX ,
vielen Dank für Ihre E-Mail.
Es war keine leichte und sicher auch keine schöne Entscheidung - aber auf Grund der gesamten vergangenen Bestellabwicklungen haben wir uns dazu entschlossen, die Geschäftsbeziehung mit Ihnen zu beenden.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Mindfactory Team
XXXXX
Mindfactory AG
06.02.2015 16:55 - XXXXX schrieb:
Sehr geehrte Damen und Herren,
ich wollte gerade eben einen Ersatz für meine zwei GTX970 die ich im Rahmen der Rücknahme Aktion von MF kaufen und musste feststellen, dass mein Account als gesperrt markiert ist?!
Können Sie mir bitte sagen mit welcher Begründung mein Account gesperrt wurde und wieso ich darüber nicht offen kontaktiert wurde?
Viele Grüße
XXX XXX
Also ich muss sagen, dass ich mich als GTX970 Besitzer alles andere als betrogen fühle. Was sich Nvidia da geleistet hat, ist sicher nicht begrüßenswert, aber die Karte bleibt weiterhin in meinem PC. Da ich noch einen Monitor mit einer nativen Auflösung von 1680x1050 fahre und fast gänzlich auf Kantenglättung verzichte, hämmert die Karte für rund 300 Euro (sollte eigentlich eine GTX770 werden) ordentlich Frames raus, was mir am wichtigsten war/ist.