Wieso sollte er abhauen?
Nein wegen mehr Einnahmen verschiebt sich die Veröffentlichung nicht. Alles was nach einer gewissen Grenze (ich glaube die war bei 6 Millionen) an Inhalten dazugekommen ist wird erst später erscheinen.
Und wenn ich jetzt beim Kopieren keinen Fehler gemacht habe bedeutet das:
- Regular community updates.
- Citizens with appropriate packages will get to play in the multiplayer dogfighting module.
- Citizens with appropriate packages will receive access to the 30-mission Squadron 42 campaign upon release.
- Star Citizen will feature an additional flyable ship, the Anvil Gladiator.
- Increased community updates at the RSI website.
- Squadron 42 will feature 35 missions.
- Citizens with appropriate packages will receive access to the Star Citizen universe with 40 star systems for persistent online play upon release.
- Star Citizen will feature an additional flyable ship, the MISC Starfarer.
- Cockpit decorations – Turn your stock cockpit into your home with personalized decorations; amaze your friends with bobbleheads, photographs, dinosaurs, fuzzy dice, nose art, posters and many more cool options!
Ship boarding – learn more about how Star Citizen will allow players to conduct boarding operations.
- Star Citizen will feature an additional flyable ship, the Aegis Dynamics Retaliator.
- A new star system will be added to the game for every $100,000 pledged, with descriptions posted to the Comm-Link.
$3.1M: Odin System
$3.2M: Tyrol System
$3.3M: Kellog System
$3.4M: Goss System
$3.5M: Orion System
$3.6M: Ellis System
$3.7M: Cathcart System
$3.8M: Tal System
$3.9M: Geddon System
$4.0M: Chronos System
- The RSI website will feature a monthly “Wingman’s Hangar” webcast from the development team.
- Professional mod tools will be provided free to all players.
- Squadron 42 will feature a richer storyline and 45 total missions.
- Star Citizen will launch with 50 star systems and feature an additional flyable ship, the Drake Interplanetary Cutlass.
- Star Citizen will launch with 60 star systems.
- Star Citizen will feature an additional playable ship class, the cruiser.
All Kickstarter goals unlocked
- Enhanced boarding options: melee combat, heavy weapons, zero gravity simulation, suit HUD options and EVA combat.
- Increased ship customization.
- Tablet companion application to check on your inventory, commission or find missions and get the galactic news feed.
- The RSI webcast will feature a monthly Town Hall Q&A with Chris Roberts
- Squadron 42 will feature celebrity voice-acting including at least one favorite from Wing Commander and 50 total missions.
- Star Citizen will launch with 70 star systems.
- Star Citizen will feature an additional base type. Can you discover the alien derelict?
- Professional motion capture for the Squadron 42 cutscenes.
- Exclusive RECORD BREAKER ship skin and 1000 additional credits on launch for all backers who pledge before the $5.5 million stretch goal.
- Star Citizen will feature the Bengal carrier as a playable ship class.
- Star Citizen will launch with 100 star systems.
- The Bengal carrier will be unlocked for persistent universe play.
- Star Citizen and Squadron 42 will feature a full orchestral score.
- The first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines, will be available for free to all backers who pledge before $6 million upon release.
Das ein oder andere wurde ja auch schon erfüllt.
Zu diesem Zeitpunkt war das Grundspiel schon finanziert (also selbst wenn kein Geld mehr geflossen wäre hätte er diese nach seinen Angaben realisieren können).
Ich behaupte mal das wenn man sich die weiteren Stretch Goals anschaut da nicht wirklich viel dabei ist was dann immer gleich 1 Million verschlingt.
Die wo jetzt Geld investieren (ich z.b.
) naja sind Enthusiasten. Klar das es in die Tonne gehen könnte... kann passieren, aber das hab ich bei vielen anderen Spielen mit Ihren mega Versprechungen was den so alles anders ist als wie in anderen Spielen auch schon erlebt.
Ich für meinen Teil kann sagen das ich das bis jetzt gesehene (Dogfight, Hangar, paar Schiffe) gut finde. Die Grafik sieht schön aus, die Animationen entwickeln sich usw. usw. für eine "pre" Alpha oder Alpha, mir eigentlich egal, passt das.
Es sollten auch nur Leute Geld investieren/sprenden die zu 100% von dem Produkt bzw. dem jetzigen Stadium egal ob Text, Video, Demo überzeugt sind. Aber diejenigen die nicht überzeugt sind sollten sich vielleicht auch den ein oder anderen Satz verkneifen (und ich rede hier nicht von Kritik), da es nicht euer Problem ist wenn z.b. ich mein Geld in den falls es so sein sollte "Sand" setze.