• Aktualisierte Forenregeln

    Eine kleine Änderung hat es im Bereich Forenregeln unter Abschnitt 2 gegeben, wo wir nun explizit darauf verweisen, dass Forenkommentare in unserer Heftrubrik Leserbriefe landen können.

    Forenregeln


    Vielen Dank

Titan Quest - Patch auf Version 1.11 ist da

Nali_WarCow

Spiele-Professor/in
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Es gibt nun ein Update auf Version 1.11

Update von 1.01 auf 1.11:
http://www.fileshack.com/file.x/9053/Titan+Quest+1.11+Patch
http://www.gamershell.com/download_14776.shtml

Update von 1.08 auf 1.11
http://www.fileshack.com/file.x/9157/Titan+Quest+1.08+to+1.11+Patch
http://www.gamershell.com/download_14775.shtml

Änderungen:
General:

- Fixed NPC dialogue fading when bumped by pets
- Fixed crash when loading a custom map in-game that contains a sheep herder
- Fixed a word wrap error in monster and NPC name dialogs that appears in some languages
- Changed mouse input to swap left and right buttons when the option is selected in Windows
- Implemented Time Smoothing to reduce hitches and decrease blur when the player character is moving
- Implemented logging system to track crashes in Titan Quest(tm). Upon a crash, Titan Quest(tm) will create a log file named "Exceptions.txt" in the My Games\Titan Quest directory.

Video:

- Fixed crashes and graphical corruptions related to low video memory on PCs
- Fixed a 'Fatal Error' message appearing when the game is booting up after the update process on a system with a Mobility(tm) Radeon® 9200
- Improved video memory test to correctly identify 128 MB ATI Radeon® x300 and ATI Mobility(tm) Radeon® 9200 cards
- Fixed graphic elements becoming corrupted when running NVIDIA® 6600 series card over a long period of time
- Implemented Triple Buffering to allow smoother gameplay and less blurring with V-Sync enabled.

To enable Triple Buffering, go to the My GamesTitan QuestSettings directory and open the options.txt file after changing any option in game. Find the setting called "tripleBuffer" and change its value to true. If the setting does not exist, add the line "tripleBuffer=true" to the end of the options.txt file. Note that enabling triple buffering uses more Video memory, so you may have to try it both ways to find the correct setting for your system.

Multiplayer:

- Fixed slow down in gameplay due to large amounts of player chat
- Fixed items being lost in the trade window if the server shuts down while the trade window is open

Editor:

- Portal selection with the portal link tool can now be selected from the front and the back. Previously some portals required 180 degree rotation to be selected.
- Portal status colors will now render properly with the portal link tool
- Impassable terrain and sector layers will now be visible when using ATI cards
- Fixed issue where building the mini-maps could discard unsaved work
- Fixed the sector layer list not properly updating when deleting a sector type
- Fixed system modal dialogs showing up behind the Editor window

Other Notes :

This patch updates the Miles Sound System drivers in the game. If you have manually altered or updated these files previous to this patch you will need to restore the drivers that the game installed initially for the patch to install properly.
 
Hoffentlich funktioniert der besser als der letzte Patch. Bei mir ist das Spiel nämlich erst abgestürzt, nachdem ich den installiert hatte - vorher hatte ich keine Probleme...
 
Nali_WarCow am 27.07.2006 07:43 schrieb:
Es gibt nun ein Update auf Version 1.11

- Implemented logging system to track crashes in Titan Quest(tm). Upon a crash, Titan Quest(tm) will create a log file named "Exceptions.txt" in the My Games\Titan Quest directory.


Hm, wird diese Datei dann bei Bedarf verschickt, um den Fehler analysieren zu können?

Hab hier auch immer noch zeitweise mit Abstürzen zu kämpfen :pissed:
 
Patch hin oder her, trotzdem schmiert das game weiterhin ab und ich muss jedesmal rebooten, auf dauer nervt das ziemlich, obwohl das game an sich der ... - Killer schlecht hin ist! ;)

Ich hoffe mal das der nächste patch das game stabiler laufen lässt und die performance probleme beseitigt. :rolleyes:


Gruß
veilchen
 
Ich habe den Patch gerade eben installiert, und das Spiel damit getestet. Es scheint so zu sein, dass das Spiel nun tatsächlich "flüssiger" läuft. An einigen Stellen hat es jedoch noch immer "Performance Verluste". Es ist aber weit nicht mehr so schlimm wie zu Anfang wo alles im "Sekunden Takt" ab gelaufen ist. An der "Performance" muss also noch "geschraubt" werden bevor das Spiel von mir endgültig ein "O.K." bekommt. ;)
 
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