• Aktualisierte Forenregeln

    Eine kleine Änderung hat es im Bereich Forenregeln unter Abschnitt 2 gegeben, wo wir nun explizit darauf verweisen, dass Forenkommentare in unserer Heftrubrik Leserbriefe landen können.

    Forenregeln


    Vielen Dank
  • Kritk / Fragen / Anregungen zu Artikeln

    Wenn ihr Kritik, Fragen oder Anregungen zu unseren Artikeln habt, dann könnt ihr diese nun in das entsprechende Forum packen. Vor allem Fehler in Artikeln gehören da rein, damit sie dort besser gesehen und bearbeitet werden können.

    Bitte beachtet dort den Eingangspost, der vorgibt, wie der Thread zu benutzen ist: Danke!

Download: - Act of War: Update v1.04

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Zum Artikel: http://www.pcgames.de/aid,363320
 
Die Datei die mit dem Link gezogen wird, ist mit 0 Byte ein bisschen klein :rolleyes:

Hat Gamershell da nen falschen Links gesetzt ?
 
Bensta am 14.04.2005 14:47 schrieb:
Die Datei die mit dem Link gezogen wird, ist mit 0 Byte ein bisschen klein :rolleyes:

Hat Gamershell da nen falschen Links gesetzt ?


Hm, hatte über gamershell auch Probleme, hab´s bei k-files gezogen (Registrierung erforderlich)
 
Weiterer Mirror hier bei Extreme Players und außerdem für alle Interessenten die Veränderungen in 1.04 (nur alles, was nach 1.03 verändert wurde.)

FUNCTIONALITY TWEAKS/ADDED FEATURES

* New map: Alcatraz, 1v1 map for War Room and Fort Irwin.
* Game Replay: various user interface improvements
* Game Replay: contents of structures and transports are now displayed
* Game Replay: money and energy are now displayed
* Game Replay: replay save files are smaller
* Engagement Mode: you can now Quit without Surrendering
* Chat: nicknames are now in color
* Chat: "X has joined/left" messages are no longer displayed in the chat
lobbies
* Observer mode: chat is now accessible in Observer mode
* Observer mode: messages are now displayed as players get defeated
* Gameplay: rotation of structures (press the TAB key before placing to rotate)

FIXES/CORRECTIONS/OPTIMIZATIONS

* Various anti-cheat measures that disable all cheats we have seen to date.
Detected cheaters will be kicked out of the game session with a Loss result.
* Bug correction: when someone lost without Surrendering, occassionally the
Observer mode wasn't accessible
* Bug correction: you are no longer able to see opposing players' beacons
* Bug correction: under certain circumstances, a mixed selection of SHIELD
units in Gatling and Missile Launcher mode failed to return fire if attacked
while having a STOP command
* Bug correction: destroying a bank no longer causes a crash
* Bug correction: returning a heavily wounded Mortar Team to the Field Hospital
no longer causes a crash
* Bug correction: under certain circumstances, launching two Tactical Weapons
simultaneosly on the same spot could cause a crash
* Bug correction: sometimes the connection was lost during a Quick Match
hook-up
* Bug correction: under certain circumstances with serious lag in a multiplayer
game, the lagging player's loading screen would freeze at 100%, forcing a hard
reset
* Bug correction: replays were sometimes not synchronized correctly before the
launch of the game, resulting in blank replay files
* Bug correction: under certain circumstances with severe lag, it was possible
to capture a POW several times
* Bug correction: under certain circumstances, a quick Surrender or Disconnect
could be recorded as a Win or a Loss in the ladder ranking
* German localization correction: when you can't build a structure in a certain
location, the voice over informs you that you *can't* build there.
* Clarified error message when an incorrect password is entered + added option
to request password to be sent by e-mail
* Optimization: several latency/bandwidth optimizations have been made,
especially improving performance in bigger games
* Optimization: faster downloading of players' profiles
* Possible fix for the "38% crash on loading screen" issue (likely caused by a
memory allocation failure); as we still however haven't been able to reproduce
this bug internally, we also haven't been able to verify this fix.
 
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